FAQ - czyli pytania i odpowiedzi
W tym miejscu postanowiliśmy odpowiedzieć na kilka najistotniejszych pytań, które nam zadajecie, jak również przybliżyć nasze zasady.
1. Na jaki okres muszę podpisać umowę na zajęcia?
Umowy podpisujemy na cały rok szkolny. Jest to najwygodniejsza forma i pozwala ograniczyć biurokrację do minimum.
Nasze umowy są skonstruowane w sposób prosty i przejrzysty.
Prosimy zawsze o dokładne przeczytanie umowy i zapoznanie się z jej warunkami. Umowa, którą podpisujecie z nami jest dokumentem mającym moc prawną i dająca Wam pewne prawa, jak uczestnictwo dziecka na zajęciach, ale niesie również za sobą pewne obowiązki.
Jesteśmy poważna firmą i nasze umowy traktujemy poważnie, wywiązujemy się z nich i wymagamy tego same od drugiej strony.
2. Czy mogę rozwiązać umowę i czy z tego tytułu zapłacę coś dodatkowo ?
Zdajemy sobie sprawę, że dzieci to są dzieci. Tak szybko, jak się czymś zachwycą, tak również szybko mogą zmienić zainteresowania.
W przypadku zajęć nie korepetycyjnych, czyli na przykład robotyki lub programowania, po jakimś czasie dziecko zmienia swoje upodobanie i chce chodzić na całkiem inne zajęcia. Nasze warunki pozwalają rozwiązać umowę w dowolnym momencie, na koniec miesiąca kalendarzowego. Mamy najkrótszy termin wypowiedzenia jaki jest możliwy. Z tytułu rozwiązania umowy nie pobieramy żadnych opłat, ani nie naliczamy kar.
3. W jaki sposób naliczane są opłaty za zajęcia ?
Opłaty podane w cennikach kalkulowane są w oparciu o 4 spotkania w miesiącu lub przy stałej cenie kursu podana jest miesięczna rata. Czasami jednak w niektórych miesiącach będzie mniej zajęć, bo mogą wypaść dni wolne, wówczas oplata jest proporcjonalnie zmniejszana.
Taka sama sytuacja dotyczy miesięcy, kiedy zajęć jest więcej, bo w danym miesiącu dany dzień spotkań występuje pięć razy. Wówczas opłata zwiększa się o jedne zajęcia.
Zliczając sobie całość kursu i dzieląc przez dziesięć miesięcy można obliczyć średnią cenę w miesiącu.
Nasze ceny są przejrzyste i klarowne, bez żadnych sztuczek marketingowych, co czyni je jednymi z niższych w regionie.
4. Co w sytuacji, kiedy dziecko nie może przyjść na zajęcia ?
Zgodnie z naszą umową nieobecność niestety nie upoważnia do zniżki. Żeby utrzymać atrakcyjne ceny, mając na względzie ponoszone stałe koszty, musieliśmy przyjąć taki model współpracy. Przy praktykowanym na samym początku modelu odejmowania nieobecności dziecka zauważyliśmy, że średnia frekwencja była trochę ponad 40%. Sytuacja ta wymusiła na nas zmianę modelu współpracy. Mogliśmy drastycznie dźwignąć ceny, aby pokryć straty lub zmienić model współpracy. Na chwilę obecną, po zmianie formy rozliczania zajęć średnia roczna frekwencja wacha się w przedziale 76-84%.
5. Co w sytuacji, kiedy dziecko trafi do szpitala, czy muszę płacić w tym czasie ?
W szczególnych przypadkach, jak pobyt w szpitalu lub sanatorium prosimy o kontakt z nami.
6. Czy dziecko może skorzystać z zajęć próbnych ?
Taką formę praktykujemy tylko w przypadku zajęć z programowania, robotyki czy Minecraft Education. Dziecko przychodzi na pierwsze zajęcia, aby sprawdzić, czy forma zajęć mu się spodoba i spełnia jego oczekiwania.
Jeżeli dziecko nie zdecyduje się chodzić, wówczas nie pobieramy opłaty za próbne zajęcia.
Jeżeli dziecko będzie zdecydowane uczęszczać, wówczas po pierwszych zajęciach podpisujemy umowę, do której wliczamy również opłatę za pierwsze zajęcia próbne.
7. Co się stanie, jeżeli spóźnię się z płatnością ?
Nasza umowa przewiduje, że płatność za dany miesiąc musi zostać uregulowana do 10-go dnia danego miesiąca. Zajęcia opłacane są z góry za dany miesiąc. Jesteśmy wyrozumiali i elastyczni i zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze 10-go macie wynagrodzenie na koncie. Nic się nie stanie, jeżeli płatność wpłynie kilka dni po terminie. Czasami ilość spraw i obowiązków w życiu codziennym powodują, że najzwyczajniej w świecie, zapomnicie zapłacić. Jeżeli 20-go dnia miesiąca nadal nie mamy uregulowanej płatności, to nasz sprytny system wysyła przypomnienie do zapominalskich.
Gorzej już jest, kiedy nadal nie ma płatności na dzień 25 danego miesiąca. Wtedy już nasz system wysyła wezwanie do zapłaty informując o wszystkich konsekwencjach wynikających z braku płatności.
Jeżeli jednak z jakiś przyczyn nadal nam nie zapłaciliście i nadszedł koniec miesiąca, to niestety pierwszego dnia następnego miesiąca następuje blokada umowy i dziecko nie zostanie wpuszczone na zajęcia. Brak wpłaty zaległości do 10-go dnia kolejnego miesiąca spowoduje rozwiązanie umowy i dalsze konsekwencje.
8. Mam problem z finansami i obawiam się, że nie dam rady zapłacić za zajęcia. Co wówczas ?
Tak jak wspomnieliśmy na początku, nasze umowy i to co robimy traktujemy bardzo poważnie. Świadcząc usługę oczekujemy zapłaty za nią. Zdajemy sobie jednak sprawę, że nie zawsze jest tak, jak byśmy chcieli i życie nam komplikuje sytuację bieżącą. Masz problem z płatnościami, nie czekaj, nie unikaj naszych wezwań. Zadzwoń, porozmawiaj. Jesteśmy ludźmi i rozumiemy trudne sytuacje.
Unikając nas i nie płacąc doprowadzisz do sytuacji, kiedy uruchomimy naszą procedurę egzekucyjną, której konsekwencją jest czasami kilkukrotne zwiększenie salda zadłużenia związane z doliczeniem kosztów sądowych i komorniczych.
Pamiętaj ! Nie czekaj, zadzwoń i rozmawiaj.